Авторизация



Регистрация
Забыли свой пароль?

2 Live Crew - Just Shake That Ass Bitch


Только тут вы сможете скачать композицию 2 Live Crew - Just Shake That Ass Bitch в mp3 формате с большой скоростью, текст к песни и просмотреть клип онлайн в HD качестве

Песня: Just Shake That Ass Bitch

Исполнитель: 2 Live Crew

Скачали: 389

Длительность: 03:59

Добавлено: 2015-05-19

Скачать

Другие песни исполнителя 2 Live Crew

Текст песни:

Lyrics to Shake A Lil Somethin :

"OK man, are you ready to go?"

"Im ready to go, now cmon now, crank this motherfucker up!"

Mr. Mixx:

YEAH, ITS YA BOYS BACK IN THE HOUSE! WE WANT YALL TO GET YASS

ON THE MOTHERFUCKIN DANCE FLOOR!

Brother Marquis:

All you raggedy-ass hoes, GET YASS OUUUUT!

Chorus(2x): Mr. Mixx and Marquis

Pump, pump, pump, get it, get it

Shake, shake, shake, shake a lil somethin

Thats the way (Yeaaaah)

Thats the way (You go girl!)

Verse 1: Brother Marquis

Bitch, I wanna see you shake it

Bend on over, butt-ass naked

Now pump pump pump, get it get it

I got 135 beats a minute

Its your brother, Marquis, callin all the freaks

To show the pink and the booty-cheeks

Stick from the bottom, stick from the top

Show me a shot, lemme see what you got

Rub that ass and play with that clit

Im still with that freaky shit

One time for the girls in Georgia,

Detroit, Michigan and Miami, Florida

Thats how we make our music fast

Cause the girls down South like to shake that ass!

They so fine, I cant take it

They gots to freak it, they gots to shake it

Chorus

Verse 2: Fresh Kid Ice

I love the way the girls be shakin

Especially when they butt-ass naked

Bend on over, show me what you got

Cause Im down for a table-top

So work your body, strip left side

Make me smile, get buck-wild

Cause Fresh Kid Ice got the flow

And now is the time to come get yours

Freaky shit is what I like,

Especially when them bitches dykes

So shake that ass, and bitch, dont stop

Come on, girl, just make me hot

Cause Im down for the 69

You better get yours cause I gets mine

Show what you got; bitch, stop frontin

Drop them draws and shake a lil somethin!

Chorus

Verse 3: Brother Marquis

I love to see em in lingerie

Tattooed titties and a Boosty-A

Stacked on the back of a cutie pie

Bend over, let me see you do the butterfly

So impressin when undressin

You got me stressin, bitch, stop flexin

Keep shakin that ass at me

Pop that coochie, freak so nasty

Double up on the table top

Hit them switches now make that ass drop

Girl, get wide open

Up and down with an in-and-out motion

Them other kings, they aint did nothin

You wanna get freaky? Lemme kiss your belly button

Youre so fine, I cant take it

You gots to freak it, you gots to shake it!

Chorus

MM To the left...

BM Yeahhhhh! Get it get it!

MM To the right yall!

BM Cmon now, pump, pump, pump, pump, pump, pump ...

MM To the front ...

BM Heyyyy! Get it, get it!

MM To the back yall! Make time!

BM Pump, pump, pump, get it, get it!

Chorus
Shake A Lil Somethin Lyrics

Клип 2 Live Crew - Shake That Ass Bitch


Похожее:

  • Metro Station - Shake It
    Metro Station - Shake It
  • Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms
    Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms
  • Florence + The Machine - Shake It Out
    Florence + The Machine - Shake It Out
  • Step Up 2: Missy Elliott ''Shake Your Pom Pom''
    Step Up 2: Missy Elliott ''Shake Your Pom Pom''
  • I'm a Bitch, I'm a Lover
    I'm a Bitch, I'm a Lover
  • Flo-Rida & Pitbull - Boom, Shake, Drop
    Flo-Rida & Pitbull - Boom, Shake, Drop
  • Машины из НФС зе РАН / cars from need for speed the run
    Машины из НФС зе РАН / cars from need for speed the run
  • Караоке - Селена Гомес - Shake it up
    Караоке - Селена Гомес - Shake it up
  • Lil Jon & The East Side Boys - Shake That Monkey
    Lil Jon & The East Side Boys - Shake That Monkey
  • Scooter -  Shake That (Official Video HQ)
    Scooter - Shake That (Official Video HQ)
  • Shake it Up - Selena Gomez & The Scene (HD)
    Shake it Up - Selena Gomez & The Scene (HD)
  • Kis-My-Ft2 - Shake It Up [Mp3 Download Link]
    Kis-My-Ft2 - Shake It Up [Mp3 Download Link]